Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091104


12:25
Hejhopp!
Har precis fönat håret och fixat dagens makeup. Blir väl att äta gårdagens mat som bestog av Kassler och ris.
Gött! När jag vaknade i morse så jag att det snöade. Men bara lite. Småsmå snöflingor. Vill inte ha snö. Inte än iallafall. Kan komma nån gång runt jul och kan stanna till nyår. Men inte innan. Idag får man klä sig lite extra mycket eftersom det är bara är 2 plus grader. USCH SÅ KALLT!!!!

Nu ska jag äta och sedan bege mig till spårvangnen! 
Ha en bra dag!







(Bilden är gammal)


josephine

sv: okej var det roligt ? :P

2009-11-04 | 15:33:56 | http://stjupid.blogg.se/
Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

Med poker :)

Jadå vi åker hem så ofta vi kan :)

Allt bra?

2009-11-04 | 23:06:38 | http://jennyh.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?