Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091104 - UpDdAtTe

'HeJ!
Sitter just nu och lyssnar på Jason Derulo - Watching say. Hittade länken till denna låt på East fm i förmiddags innan jag skulle jobba. Jätte bra verkligen. Annars så har jag precis kollat på dagens avsnitt av Bonde Söker Fru. Mamma spelade in det så jag kan följa det fastän jag jobbar. Väldigt bra faktikst! och speciellt att man kan spola när det är reklam. Men Roger är ju så pinsam. USCH! någon mer än jag som tycker deT?

Nu ska jag nog tvätta bort dagens smink och sedan kanske lägga sig?
är lite små trött. Har ni haft en bra dag?


josephine

sv: okej vad vill du jobba med i framtiden :)

ja jag älskar min linje :)

2009-11-05 | 07:15:20 | http://stjupid.blogg.se/
MADDE

Sv: jo den va riktigt snygg :) :D vill ha den :)



vad händer för kul idag då? :D

kram

2009-11-05 | 07:18:48 | http://mjaaaow.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?