Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G



Hellu! :)

Sitter här i min ensamhet och snackar med några på msn och väntar på att en film ska överföras. Stockholm Buggie den är bra, sist jag såg den så var den var i somras hos Emma&Björna  (: annars så gör jag inte så mycket, väntar på att klockan skall bli åtta så jag kan kolla på "Wipeout" det är så kul.

I helgen för övrigt så var jag hemma hos Jossan & Martin, det skulle komma hem lite folk dit så jag drog dit och drack lite. Trevligt! :) kunde ju ha vart roligare men det var kul att träffa folket iallafall..sen igår så drog jag hem till Matilda för att jag skulle hänga med hennes och hennes klasskompisar till Borgen för att se Cross Fireo & dansa loss :) snacka om att vi fick vänta i en timma på att komma in :O shit och så var det några snorungar som knuffades.. Så vakten var tvungen att säga till flera gånger... innan dom skulle fatta. Men men vi kom in ialalfall. Jag var dock lite orolig för att jag inte skulle kunna komma in eftersom jag inte hade köpt någon förbiljett. Men det ordnade sig :) när vi kom dit så gick vi till dansgolvet direkt, snacka om att det var fint där inne. Jag hade aldrig varit där :) så det var kul....Sötte även på Diia & Claudio, hihi kul :)

men nu ska jag gå.
puss!

Fredags bilderna:



Lördagens:
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?