Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G




Hellu :)

Siktter och lysnar på Skid Row - 18 and life en väldigt bra låt! jag älskar den! fastän jag började lysna på den igår redan :O konstigt :P hehe annars så kom hjag precis ut ur duschen. Ska väl snart smörja in mig kropps lotion :) så man luktar gott. Sen så ska jag kolla på Sanningen ögonblick tror jag, det är så kul att se på. Vad har jag annars gjort idag?
inte ett skit faktikst, bara sutttit här och sen dammt av lite. Har faktiskt inte gjot något speciellt ihelgen överhuvudtaget eller jo i fredags så var jag tränade och sedan på kvällen så drog jag hem till Emma&Björna där Emma & Matilda gjorde en varm smörgås tårta :) svin god verkligen! var trevligt, men synd att inte Matilda kunde stanna längre. Så jag, emma & Björna kollade på film och sen åt godis :) hihih!

men nu ska jag gå för jag inget annat att skriva.
men ska försöka att skriva mer imorgon :)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?