Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- Dag 136, Skoldags!



Hellu Hellu!
Sitter och gör absolut ingenting, eller jo sitter och snackar med Kev & Elis på msn, men jag är trött efter dagens träning så jag säger inte så mycket, så jag kan ju säga att jag inte är speciellt social idag. Men det finns dagar då man inte har sina "låtamigva-dagar" men men försöker vara social så gott jag kan. Ha vart skönt att ha vart iväg och tränat idag iallafall. Men kände själv att jag skulle kunna ha orkat en timme till om det var så.

Men innan träningen så var jag på min praktik, och det har jag inget att säga om eftersom det är samma saker hela tiden. Blir rätt så tröttsamt i längden. Funderar faktiskt på att praktisera till skolan slut o sen sluta där eftersom jag inte vet om jag får jobb där, jag blir inte ett dugg besviken om dets kulle hända eftersom jag hellre vill jobba på café. Men får se hur det blir i framtiden....jag funderar ju också om att läsa upp engelskan. Men skulle vilja jobba och läsa samtidigt... men återstår att se!


men nu ska jag gå, pöss!
& imorgon fyller matilda år, oh äntligen 18!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?