Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- Dag 135 skoldags!



Hejsan!

Sitter inte och gör någonting just nu sitter och skriver med Elis på msn, har inte vart hemma så länge kanske bara vart hemma drygt än timme har vart i väg och tränat med syster. Idag så gick vi på pass och det var "STEP" väldigt kul :) men svårt och hänga med. Men jag vart svettig ialalfall och det är ju huvudsaken eller? :) det är ju ett tecken på att man kämpar, men gud så skönt det är att veta att man har gjort någonting bra! och imorgon så är det träning igen då blir det LIPASS med Catrine, ska bli kul! tycker om henne! hon är så glad! man blir så peppad av såna personer som hon.

Men sen senare i veckan så skall vi träna individuellt, jag längtar redan! :) hihi! men nog om träningen nu. idag så har det vart lite annurlunda för att vi avångselever gick på studiebesök på komvux idag :) för att få lite information, vilket jag redan vet lite om. Me ändo kul och få träffa dom... jag funderar faktisk läsa upp två ämmen matte och engelska... jag vill utveckla mig i dom. (:  annar så har det vart som vanligt, slutade skoldagen med individuella valet o där gjorde vi färdigt påsk kransarna.. :p och sen så gjorde vi en rolig sak, vi gjorde en kycklig en av lök blomma :P haha svårt och förklara :p




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?