Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- Dag 131, skoldags!



Hellu Hellu!
Tvättade precis bort sminket, ska snart smörja in mig med ansikskräm så man blir lite färsch där också :) vill ju ha en fin hy! annars så sitter jag & pratar med mina muppar på msn :P hehe. Annars så kom jag precis ut ur duschen. Annars ikväll så har jag kollat åp 6 points och vart och tränat med syster. Vi förväntade oss att träna Li passet men dom håller på att bygga om i Areobics salen så vi fick ha spinning/cirkel träning, men det gjorde inget :D träning som träning! Så den här veckan så blir det bara gymmet, alltså stryka.. :) imorgon ska vi dit igen! skönt!

För övrigt så har jag vart på min praktik, då jag fick  göra som vanligt, packa grönsaker, precis som vanligt typ! fast idag så var Gunnar han som är cheg över Sharken på semster i Gran canaria :) den lylosen :D så han krm nästa vecka!

Men nu ska jag gå, puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?