Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- Dag 125, Skoldags!


Hej hej!

Det var inte igår inte, har varken haft orken  eller viljan att skriva något här. Eftersom jag inte har mått så bra. Men det behöver jag inte dela med mig till er som läser. Men nu börjar det bli bättre igen så nu ska jag försöka börja skrivandet igen, bra va? :) aja sitter och snackar med lite olika folk på msn nu, och så har jag smakat min äpplekaka som jag gjorde nyss, snacka om god :D men rena döden för mig eftersom jag försöker gå ner i vikt :) men har faktiskt gott ner ngra kilon :) för ett år sen så vägde jag ungefär 67, om det visade rätt på vågen och nu väger jag 64 :) så jag är på rätt väg om man säger så.

Men aja idag så har  jag faktiskt inte gjort så mycket, gott i skolan till halv 4, som vanlig med andra ord. Idag så fick vi lägga  buketter i "fågel" boet iallafall :) är ganska nöjd över restultatet. Annars så händer det väl inget speciellt i mitt liv jsust nu, eller  på ons  & tors så är vi lediga :) så skönt! och sen på fredag så ska vi ta studentkort, som vi ska ha i student katalogen..

japp det var min dag det, skriver mera imorgon..
Puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?