Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- Dagen innan STUDENTEN!



Hej!
Nu är jag här igen efter tre månader känns som jag inte har vart här på flera "år",  Har faksikt inte lust med att skriva här. Men nu dagen innan den stora dagen så känner jag att jag vill skriva av mig lite. Idag så har jag vart hos Ante som jag sov hos inatt. Var väl där till halv två sen så skjutsade han hem mig för att min syster skulle färga håret på mig. Syns inte så mycket men lite gör det allt.

Annars så har jag faktiskt inte gjort något, eller jo städat lite & gjort jordgubbstårtan färdig tills imorgon. Så nu är det bara att sätta ditt jordgubbarma fast det ska vi göra imorgon. JAG TAR STUDENTEN imorgon. Har faktiskt inte förstått det än, helt sjukt! kommer kännas så konstigt och så på den så kallade scenen som jag nu kallar den. Springer ut vid halv tre.
Innana dess så ska jag åka hem till Sofie i smedby för att umgås lite med de andra i klassen :) ska bli kul förhoppnigsvis. Det enda som saknas är värmen :/ men vi får hoppas att det inte regnar just när vi springer ut, men återstår att se....

men nu ska jag gå, ska försöka börja skriva här igen så fort som möjligt. Jag tror jag inte hinner skriva något i morgon men på lördag :) om jag mår bra dvs, ska festa på fredagen-
pusspuss


<3