Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Jullov

Datum: 5 jan
Tid: 22.31

Hellu Hellu
Satt precis och lyssna på Gwen Stefani - Richi girl på SPOTIFY och så sitter jag och snackar med en ifrån Katrineholm, trevligt (: annars så pusslar jag för fullt :P går framåt och baka nästan. Som vanligt så har jag ingenting roligt att berätta. Men tidigare idag så var jag & Anna och tränade på Ahena, känner img så duktig! (a) vill verkligen komma in i träningen nu, vilket känns kanon, får se när vi sticker ditt igen. De har ju stängt imorgon pga trettondagen" så kanske på onsdag får det bli i sånnafall. Aja sen så kom morsan och hämtade oss, då drog vin till stan direkt, vi skulle kolla efter en vinterjacka till Anna, men vi hittade ingen snygg, men jag däremot passa på att köpa Make up Store - Face mist." vilket är bra!


men nu ska jag gå, två dagar kvar till "jobbet! och skolan igen, känner ångest. Men ska bli skönt att komma in i vardagen igen :) och föresten imorgon så kanske jag ska träffa Jossan :) <3


hejhej





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?