Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Jullov

Tid: 23.30
Datum: 4 Jan


Hellu Hellu
Såg precis klart på en thriller på kanal 4, vilket skumt slut alltså, gillar inte såna filmer egentligen. Men men egentligen så har jag ingenting att skriva om idag, inget speciellt har hänt. Har bara vart hemma idag tagit det lungt. Pusslat med syster, och så kom bror & Anna på besök, vi skulel bjuda på julbord, eftersom både syster & bror, var sugna på julbord ,eftersom vi dom bara fick äta julmat på julafton...så så fick det bli. Men nu ska jag gå.

Godnatt
föresten shit vad kallt det är ute 18 minus :O o




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?