Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G



Hellu Hellu
Har inget annat för mig så jag tänkte skriva några rader här, sitter och lyssnar på massor med bra musik ifrån Spotify & så har mensvärken tagit över också, hatar mensvärk :| hungrig är jag också. Ingen bra dag idag med andra ord. Men men det går väl över snart när jag har fått i mig lite käk. Annars så gör jag ingenting, är lite halvt social på msn. Egentligen så har jag ingenting att berätta förutom att jag var med J igår, han kom och hämtade mig vid eneby centrum för att sedan åka hem till honom, i Katrineholm, vet ni vad ajg kände då? FAN vad skönt det var att okmma bort från Norrköping, så jävla skönt! när vi kom till honom så satte han igång med maten direkt, eftersom han var vrål hungrig, stackars :) det vart nudlar & kantareller med tomatsås (: hiih, sen nä vi hade käkat så glodde vi på film :) mys!  kollade på Peter  pan den otäcknade och sedan en tecknad film basead på Hitta Nemo, men den filmen kollade vi inte  riktigt mycket på :):) hihi, (a) 
 
sen så körde han hem mig ungefär 00.00 (: hade inget emot att få umgås med honom lite längre, men han skulle ju upp tidigt, kommer inte ihåg vad han skulle göra, Jobba hos hans farmor? hihi. något sådant var det iallafall.. Men men hoppas vi ses mer! <3





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?