Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G



16.00
Hellu Hellu
Nu är jag här igen, efter 2 dagar frånvaro har lixom inte haft suget på att skriva något eller orket. Har egentligen ingen lust att skriva nu heller. Men gör det ändo eftersom jag inte har något annat för mig. Nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik "tupthumping - Chumbawamba" den låten får mig att hoppas (: på allt. Annars så käkade jag lite nudlar nyss. Inte det godaste och mättigaste precis. Men vad ska man äta? finns typ ingenting hemma eller jo det finns. Men har ingen matlust fastän jag känner mig hungrig men men jag överlever!

Annars idag så har jag inte gjort så mycket, kollat på Fucking Åmål på datorn, jag minns hur det var när man gick i sjuan.
Man sminkade sig jämt innan man skulle till skolan och discot på fredagarna :P hehe. Annars så har jag inte gjort så mycket, suttit här och snackat med Jonas över msn, men sade inte så mycket. Skickade en film på mig när sjöng "jimmy Jansson - flickan från det blå", men jag vet inte om han har kollat på den för han skulle hämta sin kompis och hitta på något, så får se om han tar upp det sen när vi snackar igen... :P vill så gärna veta vad han tyckte :D haha!

Vi träffades ju i fredags, han hämtade upp mig vid eneby centrum runt 20.00 med hans kompis förstås. För att bege oss mott fritidgården, vilket var Borgsmos fritidsgård. Först så var vi tvekade vi på att det var där men sen så hörde vi dunket från fritidsgården.  Så Jonas gick fram till några tjejer som stog utanför och rökte och de sa at det var där. Men va fan, det var ju bara massor med fjortisar :P haha ^^ så man kände ju sig något gammal :P hade förväntat mig något helt annat och det gjorde Jonas också, men vi stannade tills Anton & Affe hade sjunigt "Upp med handen" den var rätt så bra (: hihi! sen efter det så drog vi därifrån och åkte till mc dondlas,  fanns inget annat som var öppet (ville fika) men när vi kom dit så gick inte kaffemaskinen så vi drog till haga istället och satt där. Sen så vart klockan mycket och grabbarna var trötta så det skjutsade mig hem :) och förstås så kramades vi (: var en trevlig kväll iallafall. Undrar när vi ses nästa gång. Om det blir någon mer gång dvs? Jonas är j intresserad av en annan tjej också :/ så jag vet inte. Men men, låter hanta första steget. Vill ju inte bli sårad!

Men men ^^ snart så ska jag & syster spela monopol och titta på film (: tur att man syskon/vänner som får en på andra tankar. Men nu ska jag gå!

puss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?