Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 97. Skoldags!



20.23
Gokväll!

Nu är jag här igen, sitter och lyssnar på Lene Marlin - The way we are på spotify. Lene Marlin är så bra, hon sjunger så fint och har gjort många fina låtar:

Det är är:
Sitting down here
A Place Nearby
The way we are
How Would it be?
I Wish could
Another day
Unforgivable Sinner
Where am Headed
Maybe I go
What if

Dom är så himlans bra! :)

Annars för övrigt så kollade jag precis lite på Semestersvenskar, det håller på fortfatande men jag orkar inte kolla på hela avsinttet :P sitter hellre här och lyssnar på musik och skriva av mig här. De slutar ju ändo om 29 minuter om det skall vara exakt. Vad har jag annars gjort idag? jo jag har legat framför tv:n idag, jag har blivit förskyld :/ jobbigt speciellt med den hostan jag har. Så var hemma ifrån min praktik idag, lika bra eftersom det inte är så bra att stå i ett kök och bara hosta? så ska vara hemma imorgon också, och hoppas att hostan har blivit lite bättre tills på fredag, ska försöka gå till skolan då sen så ska jag förhoppningsvis träffa Jonas. Jan hörde av sig igår på min praktik på min fika rast " han skrev " hur är det fatt din klockjänta?" haha han är ju som han är! :) glad vart jag iallafall. så jag frågade honom om han ville ses på fredag lr lördag, och fredag passade bra, får se vad vi hittar på för nått. Hopas det blir av iallafall. För han verkar ju vara seriös när det gäller den biten.

Men men, vad ska man skriva nu då?  kommer inte på något att skriva :P hehe.  just det, om ni undrar varför jag skriver dag 97, skoldags jämt som rubrik är att jag vill veta hur många skoldagar man har gått från dagen vi började i augusti. Det är ju mitt sista skolår, när jag har tagit studenten så kommer jag inte skriva dag 535 lr nått :P hehe, jag längtar efter den dagen! då jag springer ut. Fick en glad överaskning att Sara ska springa ut med oss fastän hon inte går i samma skola som oss, hon går ju på komvux, så det ska bli kul (: föresten så har jag hittat en dö fin klänning vid polishuset (: måste spana in den någon dag (:

Men nu ska jag dra, puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?