Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 91, skoldags!



Hellu Hellu!
sitter och lyssnar på Cher - if i could turn back time, den är så bra tycker jag :) var svin länge sedan jag lyssnade på den.
Så passar på. Annars så har jag precis borstat tänderna och gjort rent toan så nu är det skapligt rent iallafall. Annars så har det väl inte hänt så mycket, Johan & Anna är på besök (som vanligt, känns det som) men gör inte mig något. 
Eftersom min bror fick körkort förra veckan så är han sugen på bil, självklart är han det. Skulle jag väl med vara när jag väl fick mitt körkort.

Aja annars idags å har jag vart på min praktik från 08.00 till 14.00 sen så gick jag hem och tömde diskmaskinen och sedan vilade mig lite, för att sedan åka till gymmet. Jag & syster skulle på LI passet, gud så kul det är! :D skönt att veta at man ska på såna pass varje tisdagar kl halv 5. Varje tisdag och på torsdag ska vi tillbaka fast då ska vi på SPINNING, så får se om vi kommer skriva upp där också? återstår att se! SPINNING är ju rätt så kul om man har bra kondition.

Men nu ska jag gå,Hoppas att denna vecka går fort iallafall, så man kan få lite helg. Då ska jag ju träffa Jonas & hans kompis. :) något ljust att se fram emot.




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?