Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 87

Tid:  21.34
Datum: 14 jan

Hellu Hellu!
har precis kollat lite på "made in sweden" med idoljuryn, kul att se hur dem jobbar på riktigt, och vart flott hus Anders bor i. Sånt hus skulle man inte tacka ner till. Annars så var Johan & Anna här förut vi fikade och gratta johan för körkoret :) så kul! äntligen, efter allt slit. Aja annars idag så har jag vart på min praktik från 08.o00 till kvart i två, då gick jag hem för att hämta pengar & sminka mig lite, skulle nämligen till stan för att träffa Matilda, halv 4 och även Emma. Vi stack till Coffie House och fikade, och snackade om kryssningen bl:a (: och att vi ska festa i Rejmyre på fredag tsm med Björna och hans kompisar, ska bli kul, jag hoppas det iallafall :)

blir inte så långt inlägg idag, är trött.
skriver mera imorgon, puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?