Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 86

Tid: 14.38
Datum: 13 jan

Hellu Hellu
Här var det fanska dålig uppdatering ja, men rent ut sagt så har jag inte orkat skriva något, har känt mig så slö. Men eftersom jag sitter vid datorn och inte har något att göra så pasar jag på att uppdatera. Har inte vart hemma så länge faktikst, kom hem för ca 20 minuter sedan från min praktik och där har dete inte hänt så mycket. Samma saker varje gång. Funderar faktiskt på att göra en fruktsallad snart. Sen lite senare vid 17.00 så ska jag, Anna & Jossan dra och träna, Jossan ska nämligen börja träna med oss :) ska bli kul (: och idag skulle vi på något pass också, kommer inte ihåg vad det fär pass.

Annars så kan jag skriva lite kort om mina dagar när jag inte har skrivit något

Fredags: Promenerade till skolan, åt kebebrulle, drog till Matilda där Natha var, drack lite  sen så mötte vi Martin & Jossan för att dra till Pilas kompis i haga, där det var lite "fest"

Lördags: gick till stan för att träffa Jonas :), vi fikade på Skaferiet, och sen så gick vi upp till affärerna och köpte present
sen llite senare så kökade vi på Coffiehouse, träffade Tarro utanför :) sen lite senare på kvällen så kom Emma hit, vi köpte läsk och naturgodis, och kollade på High School 1 och halva 2an sden så kollade vi på gamla bilder :)

Söndags: Jag och pappa gick och sjöng för mamma eftersom hon fyllde 47 år, jag bakade sockerkaka, sen liote senare så kom johan. Anna & syster vi åt tårta och mös

Måndags: skola, individuella valet, gjorde en tulpanbukett, Mormor ringde och sa att mormor låg på sjuhusety pga hjärtat
men inte så allvarligt :), jag, mamma, pappa & Anna kollade på resan till Italy :D <3 Johan & anna kom senare för att fika lite. Sen så körde jag och Anna monopool.

YES här lite kort iallafall vad jag har sysslat med, men nu fruktsallad!
puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?