Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 83, Skoldags!

Tid: 22.12
Datum: 8 jan

Hellu Hellu!
Blir inget långvarigt inlägg ikväll, känner att jag inte orkar skriva så långt inlägg. Men men, har precis kollat på kanl 4 fakta. Det var personer som ville operera sitt ansikte, bröst m.m. Kul att se förändringar och man själv sugen på att opera sig, men vågar riskera att få sjukdomar, infektioner? skulle inte tro det. Många av alla sveriges kändisar har ju haft silikon bröst men sen genom tiderna så vill dom ta operera så dom blir mindre, kolla på Carolina Gynning, hon har ju haft det och hon tog bort, jag tror man kommer ångra sig genom tiden och då har man slängt pengarna i sjön.Iallafall vad jag ser på det.

Aja nog om det, idag har ju skolan dragit igång igen, fast praktik för min del. Fick göra som vanligt, grilla, packa sallad, märka m.m. Skönt att vardagen är igång igen och imorgon så ska jag till skolan, ska bli kul att träffa alla igen, slutar kvart över ett, vilken bra start ;) hehe

men nu ska jag tvätta av mig sminket och sedan borsta tänderna för att sedan gå och lägga mig, tänkte faktiskt gå till skolan imorgon :) eftersom det inte vart någon träning för mig och Anna ikväll, båda orkade inte, så imorgon efter skolan så blir det att dra dit och bränna kalorier :)

Godnatt!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?