Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 86


21.25
Hellu agian
Nu är jag tillbaka igen, har precis kollat på lite film när vi var i motala för ett antal år sedan, det var min familj, Annikas, Thomas och Lenas. med andra ord mina kusiner. Var kul at se för den tiden hade vi ju våran buss :D jag saknar den! tänk vad kul det skulle vara om man var ett gäng kompisar och ville ut och campa i några dagar, och till och med bila ner i euorpa, festa gärnet :D det gjorde ju min far, och hans fotbolls kompisar, vill med! :D de åkte bland annat till italy och tysklan m.m. :) ge mig en buss med kök och nio sovplatser? :D snälla? ^^

Aja jag skrev ju tidigare att jag, Anna & Josan skulle på Li passet, och fan vad roligt det var :) snacka om att man vart svettig, men det är ju bara mänsligt ;) vi tyckte det var så kul att vi skrev upp oss nästa vecka, på samma pass. plus ett annat pass på måndag :) så nu blir det träna 2 gånger i veckan nästa vecka, i like!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?