Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091231 - UpPdAtE


14:32
Hej!
Nu har jag äntligen bestämt mig för vad jag skall ha på mig ikväll. Det blir den som jag hade på min syster 18-årsfest.
Annars så ska jag snart sätta på mig en ansisktmask och sedan ta en varm dusch. Har även bränt en skiva tills ikväll med massor med bra låtar från året som har gått, sen så är det lite 80 tals musik också, vem älskar inte 80 tal? :D

nu skall jag vika alla kläder som jag tagit fram, haha! hade man beslut ångest eller? ;)

Årets sista pary outfit, dam so sexi bitch, ha! :D

 och vi inte hörs senare så gott nytt år på er!!!!

ALMA

sv: okej, najsnajs :)



tack detsamma! vad händer ikväll?

2009-12-31 | 18:26:10 | http://johannaleontine.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?