Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091230 - UpPdAtE


23:17
Hej!
Jajjemänsan, nu är jag här för en uppdatering igen. Har precis blivit klart med ett kollage som jag gojrde på paint. Tog sin lilla tid. Jag har alltså klippt ihop massor med kort från årets år. Niu ser ju själva på den övra bilden. Annars så sitter jag och lyssnar på musik ifrån min spotify lista. Annars ikväll så har jag spelat miljon bingo som jag skrev på det tidigare inlägget, och vet ni, jag vann, 100 kronor igen vann ju det förra veckan också, vilken tur jag har men ändo otur, var jätte nära på att vinna 2 millar!!! jag skulle bli så glaaaad om jag vann så mycket!! aja säger till mig själv "dröm vidare" kommer aldrig att hända. haha, föresten har ni sett icas reklam? så himla skön.


hahahahah

aja här är lite bilder ifrån dagen. eller rättare sagt kvällen.
Ha en fin kväll!!



Simone

Helt underbar reklam :D

2009-12-31 | 11:46:28 | http://fattybom.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?