Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091221


21:09
Godkväll alla!
Sitter och gör ingenting just nu faktiskt. Har precis kollat klart på Postkodmiljonären - HETA STOL. Det är rätt så bra program faktikst. Annars ikväll så har jag faktikst bara suttit och kollat på tv:n, känner att jag börjar bli sjuk. Ont i halsen och lite små snorig, hoppas det inte blir värre bara för vem vill vara sjuk på julafton? inte jag iallafall. För övrigt idag så har det vart jätte mycket och göra på mc idag. Men det har väl och göra med julen kan jag väl tro. Ska bli skön när allt är över så det är som vanligt igen. Men en arbetskamrat sa att det skulle vara så här framåt nyår eftersom mellandagsrean startar också, suck! ska nog sätta punkt för detta inlägg. Hörs imorgon, då jag är ledig och allt :)




Föresten så läste jag nyss att Rabih skall vara med i Lets Dance i jan, han ersätts istället för han som var med i Bonde söker fru,  Janne Hansson. Det ska bli kul att se den charmiga grabbe igen i tv-rutan. Då vart rykterna som man fick höra sanna :)

Emmelist

tackar :D allt bra med dig ikväll?

2009-12-21 | 21:57:26 | http://emmelist.blogg.se/
Madalena.

sv: Ja, själv?

2009-12-22 | 11:03:46 | http://sunshinemcfly.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?