Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091220 - UpPdAte



Hej!
Har nyss läst att Brittany Murphy fick hjärtillestånd idag. Hon var känd ifrån den romantiska komedin "smekmånaden)
Så himla tråkigt, hon var en riktig bra skådespelare. Hoppas hon får vila i frid.


Hon vart bara 32 år gammal, minns ni henne?

Annars ikväll så har brorsan och Anna vart här, de kom hit för att käka lite. Sen så vart det lite advendsfika också. GÖTT! sen lite innan de kom så var jag och pappa och köpte en julgran som jag skrev på det tidigare inlägget. Men får se när vi klär den, den måste "tina upp" först. Så jag hoppas det blir av imorgon. Nu ska jag lägga in lite bilder från kvällen, sen göra sig iordning för sängen, är skapligt trött. GODNATT!




Madalena.

sv: Ja. Så tragiskt. R.I.P

2009-12-20 | 22:10:39 | http://sunshinemcfly.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?