Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091215



Hej!
Har just vart ute och tagit lite vinter bilder. Denna bild kanske jag tog för 4 minuter sedan. Ser det inte mysigt ut? :)
Det kanske blir en vit jul trots allt. Men jag såg på en 10dagar prognos att det skulle bli 11 minus dagen innan jul afton iallfall i Norrköping där jag bor. BRR säger jag. Visst -4 minus. Men mindre okej är när det blir -11 minus. Men men får klä sig riktigt varmt och mysigt. Annars idag så har jag träffade R direkt efter jobbbet. Det var trevligt! hoppas vi ses igen! Men nu ska jag sätta punkt för det här inlägget. Eftersom sängen väntar. Hörs imorgon!
Puss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?