Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

091211 - Erik Grönvall idol 2009



ja, och det var ju inte väntat. Men jag älskar när han gör vinnarlåten, så himla fin!!! jag fick fick rysningar när han sjöng den igen när han tog upp sin flickvän och sin pappa. Man fick nästan lite tårar där. Så himla fint! :) nu kommer jag det kännas tomt att inte det är idol längre för det var ju det som man såg på varje fredag kväll. Vad ska man glo på nu? :P får vänta till nästa år.....Vad tyckte ni om vinnarlåten? :D


oh, vilken känsla! :)

CHRJ

Wohooo blev så himla glad när han vann! Men vinnarlåten tycker jag låter precis som alla andra, hehe :)

2009-12-12 | 12:52:24 | http://chrj.blogg.se/
cindy

jag älskar den oxå :O



sv: att vara olycklig suger hårt ...

2009-12-17 | 15:02:49 | http://ciindys.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?