Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090831



Hellu hellu!

Sitter och gör knappt ingenting, ska sova alldeles snart. Är något tröt. Så blir inte så långt inlägg idag heller. ska nog börjar skriva här istället på dagen då jag är som piggast. Kanske blir roligare och läsa då? idag så har jag iallafall pratat med Bosse, ska träffa han, han fårn arbetsförmedligen och chefen på mc dondlas. Den 25 september och prata lite. Kanske ska få pröva att jobba där. Kanske det roligaste jobbet direkt. Men det skulle ju vara bra om man kunde få jobb där ett tag :) hellre jobb än och gå omkring och vara arbetlös.... eller hur? i dagens samhälle är det jus sjukt svårt att få jobb. Så man får väl tacka och nöja sig vad som erbjuds...


Hoppas bara att jag trivs, men det jag har sätt så finns det söta små killar som jobbar där :) allafall vad jag såg på augustifesten när vi käkade där. Höhö! Men nu ska sova!

Pusspuss!


Snart har vi haft den här lilla söta varelse i ett år :) <3




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?