Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090826



Hellu!

Äntligen så har tillgång till internet igen, har vart något fel på internet. Så har inte kunnat vara inne på internet alls.  Och nu ikväll så kom min bror hit, och han sa att det raotern hade gått sönder. Så han åkte hem till sig  och hämtade  sin raotern som har han inte har haft någon andväning för. SNÄLLA BROR! :) så nu är allt bra, till och med bättre för nu går internet ännu fortare (Y)!

Aja ananrs idag så har jag och mamma vart iväg och handlat först så drog vi till ÖB, köpte lite lampor, hugienartiklar, kattmatt m.m. Sen så tog vi bilen till Willys nere vid Ingelsta köpte lite matvaror och jag hittade två filmer för 99 kronor. Billigt!






Anna var förstås med också :)

Anna

Men åh så man såg ut :O

2010-06-03 | 03:01:35 | http://annsi.bloggplatsen.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?