Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090825

Hejsan

Sitter och gör ingenting just nu. Sitter och hoppas på att det går att skriva detta inlägg. Mitt internet är så sjukt segt just nu. Vet ifan varför. Idag så har jag iallafall vart med Anna & Viky nästa hela dagen. Det böjade med att hon kom till oss med sin bil, hon tog körkort idaG! duktiga flicka! så vi åkte till maxi och åt på donken och sen så gick vi i affärera. Hittade en topp på cubus :) sniggt sniggt. Sen så köpte jag lite smink på H&M sens å åkte vi till stan och crusa runt där :) tills klockan var halv 2, då drog vi till ungdomsmottagningen. eller ungdomshälsan som det kallas nu tydligen. Vi hängde med Anna. För hon hade bokat tid där. Så då tänkte att jag skulle boka tid där för p-piller. Tänkte börja med det igen! så nästa torsdag så ska jag dit och hämta ut mitt recept. Annars idag så har jag typ inte gjot så mycket. Gjorde iordning min garderob förut det behövde verkligen...

Tog före & efter bilder som ni kan se nedan:






Lite skillnad? :)

Puss!

Här är lite bilder från när vi åkte med Vicky:







Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?