Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090823



Hejsan,
idag känner jag mig verkligen dö seg. Så idag blir det inget långt inlägg så istället för att jag skriver, så lägger jag in alla bilder under augusifesten

Puss!


Lördag 22/8
små drack med sofie & Sis

   

 
 
    

  

Fredagen 21/8
marknaden med Matilda & Nelly, sedan en spontan utgång med syster& Vicky på palace!

  

  

   

  

  

  



  

Torsdag 20/8 Rix fm

  

  

  

   

  

  


Så nu har jag lagt upp några bilder från helgen, rolig helg, men speciellt på palace! längtar tills systrami fyller 18 i november då blir det partaj där igen :):) längtar!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?