Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090822


God middag!
Sitter här och lyssnar på Amy Mcdondlad - Mr Rock & Roll väldigt bra låt! Annars så gör jag inte så mycket är något trött idag känner jag. Blir väl att hoppa in i duschen snart och hoppas på att man blir lite piggare. Igår så drog jag ju ner på stan med Matilda & Nelly, och några till, trevligt! förutom att det spöregnade hela jävla kvällen. Men humöret var på topp ändo. Vi gick i marknaden och sen så satte vi oss och fikade på Skafferiet. Mysigt när det var så dåligt väder :) kanske satt där en timme. Sen så skulle Matilda hem och byta väska för hon skulle dra till otten, haha! otten suger! så då hängde jag med Nelly, Melissa, Sandra och hennes pöjk. Drog ner till och kollade på fyverkrierna. Även om det vädret sög så lockades folket ner för att se på det. Tog faktiskt bilder, så jag kommer lägga in dom imorgon...Sen runt 23.00 så drog jag till palace för att möta upp sis and Vicky. Tänk att dom kom in! kul som fasen hade jag där inne! roligt med spontana utgångar. Längtar tills syster blir 18 i november, fan vad skoj det kommer bli! vi var där tills det stängde eller Vicky kanske drog vid 02.00. Idag blir det väl dricka lite igen med Anna & Sofie.. o sen dra ner på stan igen, återstår att se! vädret är ju fint idag! tur det!

Men nu ska jag gå, puss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?