Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090819



Hej Hej!

gör inte så mkt för tillfället, ska väl snart borsta gaddarna och tvätta bort sminket är något trött.
Har inte vart hemma så länge har vart och kollade på fyverkirerna på stan. Augustifesten började ju idag!
och imorgon är det rix fm återstår att se om man drar ner och kollar. Men det hoppas jag!

Annars idag så har jag faktikst bara vart hemma, klippt gräset på framsidan och pratat med Bosse, han ska höra av  sig nästa vecka angående jobbet på mc dondlas, får se om jag kan provjobba där några veckor..

men nu ska jag dra
Puss!









Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?