Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090817



Hej!
Now i am back, sitter här och fixa lite bilder så dom får bättre kontrast :) roligt att man kan ändra.
Och så sitter jag och snackar med Nelly & Victor på msn :) trevligt!  idag så har jag inte gjort så mycket. Emma har vart här nästan hela dagen iallafall hon sov hos img inatt, så vi har sätt på film och lite så. Igår så gjorde jag heller inte så mycket, men hann inte skriva igår eftersom jag träffade Ems.... men det har inte hänt så mycket ändo så ni inte har inte missat något, eller?

I lördags så var vi ju i Stockholm - The voice  `09 jag, Nelly, Matilda & Jakob.. snacka om skit mkt folk :O jag & Nelly som nästan stog längst fram. Så snacka om att man knappt kunde röra på sig och så var det några där bak och knuffade oss så nästan alla ramlade på varandra. Vart nästan lite rädd där ett tag. Men tills slut så pallade jag inte så jag gick bort ur ur folkmassan.  Men jag hade kul :)

Här är lite pic´S

  

  

  

  

  

  

  




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?