Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090813



Hejsan Hejsan!

Har precis tagit hand om mina naglar, målat och filat dom lite, så nu är dom fina :) förhoppnignsvis. Dock skulle dom ha vart lite längre. Annars så gör jag inte så mkt, sitter och snackar med Victor och en till snubbe på msn. Idag så har jag träffat Emma linderoth :D vi åt kina mat, första gången  jag äter det, inte för att det är det godaste jag har ätit. Då är THAI mat mycket godare, satt där ett bra tag där, Emma var så hungrig. Sen efter ett tag så träffae vi Danne & Adde :) vi gick till biljard Cafét & spelade lite... förstås så vinner Danne... :P kul var det iallafall o träffa er! :D får ses oftare :)

Det var allt från mig idag, skriver mera imorgon
puss!


Haha jag och Emma för 2 år sen i skolan <3




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?