Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

090810



Godkväll!

Satt mig precis här efter att ha sett lite av Beck - Sista vittnet. Orkar inte se på hela så satte mig här istället.och är social mot godingarna på msn. Såg även sista avsnittet av "Lotta på Liseberg".  Tycker det är tråkigt att det är det sista för i år. Då är det ett tecken på att sommaren snart är slut. Iofs kan det ju vara varmt i September också. Men skolorna börjar ju nästa vecka, men det gäller inte mig eftersom jag är tog studenten. Men tiden går sjukt fort ändo.

Aja idag så har jag bara vart hemma och tvättat behövs ibland. Idag så har det inte vart så bra väder heller så det passa ju yperligt, hehe!

men nu ska ajg sätta punkt...
pusspuss





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?