Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 30, skoldags!



Shu!

kom precis hem ifrån dörren, har vart på arbetsförmedlingen fick en utvärdering om de dagarna vi var där.
Tog ca 15 min, trodde samtalet skulle hållas längre men så var det ju inte. Så kvart över tolv så gick jag ner till råd huset för att ta bussen hem, tyckte det var något onödigt att dra dit igen, eftersom vi ska IV valet också, på himmelstalund.
Börjar om en timma och tjugo min. Måste ringa Jenny snart också och säga att vi kan ses utanför skolan.

Sen så ska jag hem städa lite ser ut som skit ^^ vill ju att det ska vara fint innan mor & far kommer hem sen ilkväll :):)
men nu funderar jag över om jag ska dra in till stan för att möta upp Jenny eller om jag ska ta cykel till himpan o möta upp jenny där? känns som jag har åkt buss hela dagen idag iofs.

men nu ska jag sätta punkt.
Får se om jag skriver mer sen.




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?