Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 27, Skoldags

Godmorgon!


sitter  här vid min fars data och kollar på lite gamla bilder, (: trevligt! ska snart gå in i badrummet och borsta tändrena och sedan begé mig till min praktik, öb. Vill inte, men måste. Har inte vart där på två veckor så. Kanske bli skoj? inte för att jag tror det men ändo. Börjar halv tio och slutar vid 16.00, booooring!! ^^ efter det så ska jag hem direkt, sen så ska jag mamma & Anna åka ner på stan (: något kul med denna dag iallafall? (: ska kolla efter stövlar o jacka och försöka hittta någon anann hårfärg, eftersom jag inte är nöjd med den färgen som jag färgade för 2 veckor sen.


nu måste jag gå..
skriver kanske mer senare.

Kiss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?