Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 22, Skoldags!



Hej.

Sitter och lyssnar på "DJ Pish - Tjena Tjena" snacka om man längtar tillbaks till somamren när man lyssnar på den.
Måste försöka ladda ner den på något sätt (: lyssnar på youtoube.se.
Annars så siter jag o snackar med Jossan på msn, känns skönt att få snacka med dig om det som har hänt!
Tråkigt att de ska sluta såhär :/ alla killarna ska ha något emot mig, men jag hade faktiskt en svag känsla av det var så. Men man kan ju alltid tro fel, men så igår så berätttade som det var, surt för mig. men bättre att veta sanningen.


Annars idag så har jag vart på arbetsförmedlingen, idag så gjorde min lilla grupp kaffefilter hållare (: var skit kul ärligt talat (: vart så nöjd med den där blomman (: ska nog lägga upp bilder på dom här.

Men nu ska jag nog sova.
Gonatt <3




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?