Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 20, Skoldags!



Gooodkväll!

ska bli ett ganska kort inlägg ikväll tror jag, fastän jag inte har skrivt här på en vecka.
Har inte haft ork eller lust till att skriva här, men ska försöka ändra på det.
Ska väl snart gå ner till badrummet och tvätta av mig lite & sen göra tänderna fina, sen blir nog o krypa ner i sängen.
Ska bli skönt, känner att  jag är ganska trött! kom nyss hem, har vart & träffat Hänni lite (: vi möttes på stan, gick lite i affärerna, sen så tog vi bussen till ektorp för att träffa Jimmy (: var där & chila & tog det lungt med 2 tjejer till & en kille som jag inte vet namnerna på.

Annars idag så har jag vart på arbetsförmedlingen, ska ju vara där alla dagar förutom fredag den här veckan
kul (: slipper skolan lite!!  Andreas var ju ganska söt (a)





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?