Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

U.P.P.D.A.T.E.R.I.N.G

Shu!

yes nu är jag här igen, lekte precis lite med Toppis, värsta söt han är! Han sprang efter mig när jag höl i leksaksmusen, så kul! han har fått spatt  så här på kvällen. Annars så är Anna och bror på besök, var ett tag sedan dom var det.
Annars idag så har jag inte gjort så mkt, suttit här, plockat ordning lite i rummet och jag skrev ju på förra inlägget tidigare idag att jag skulle gå till eber och ta trean där, men vart att jag gick hem hela vägen. Då tog jag vägen där vid strömmen.
Då tog jag lite höstbilder, så skönt o få röra på sig...

men blir inte så långvarigt inlägg idag.,,har inget o skriva..
så lägger in lite bilder som jag tog förut..


pöss!












Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?