Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

.H.Ö.S.T.L.O.V.

18.10

Sitter och lyssnar på Jordins skiva som jag brände igår lr i förrgår, hon är så bra!annars så vart jag precis färdig med min smikning, nu vänter jag bara på Emma skall bli färdig så vi kan gå till lokalen sen. Annars idag så har jag vart på stan med Emma och syster, först så gick vi förbi partaj, kollade lite där. Sen så tog vi spårvangen vid karlshow för att dra till staden, skönt med spårvagn nu! :) kollade lite vad vi skulle ha ikväll. Emma hittade en häxhatt, och jag ingenting lr jo vart sugen på den där vid partaj men orkade inte gå dit. Sen så käkade jag & emma vid istanbul, o anna satt med sitt gröna äpple ;) hehe! sen så gick vi in på HM jag skulle köpa ansiskt mask och Emma nagellack. Annars idag så har jag inte gjort så mkt


hoppas att denna kväll slutar bra (:
men det får vi se!


jag på pataj, såklart Emma tog kort ;) haha
jag som batman lr nått?


Så här krm jag se ut ikväll, inte så läskig va? men det får duga! ;) haha!

¨
Ha en bra halloween!
skriver mera tommorow och förhoppnings skriver om denna kväll. & kanske lägger in bilder!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?