Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

.H.Ö.S.T.L.O.V.

22.50


Sitter här med tandborsten i munnen ska snart spotte ut salivet ur käften, sen ska jag lägga mig i sängen är något trött.
Annars så satt jag precis och läste lite bloggar, läste de som har barn som inte ens är myndiga, hur kan de har råd med allt? hur blir det med skolgången? Aja idag så har jag vart hemma hos Emma, vi kollade på High School musical 2. sen så gjorde vi inte så mkt, tog det lungt. Inna jag träffade Ems så var jag ute och gick med Anna, den här gången så gick vi runt skroten, gud så duktiga vi är!

men nu tror jag sätter punkt, egentligen så orkar jag inte skriva något här idag, är inte på det humöret men skriver ändo..
godnatt!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?