Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

.H.E.L.G.

- 22.42



Hellu.
Såg precis färdigt på "Stjärnorna på is" första gången jag kollade på det. Ganska så likt "Lets dance" eller det var precis som det fast dom dansar på is och att det är ny jury/promgramledare - Carina Berg & Carolina gynning. Inget program för mig faktiskt, om jag ska vara helt ärlig. Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt eller jo jag började ta ner lite grejer ner till källaren, och tagit upp massor med böcker till mitt rum, så nu är hyllorna fylda med böcker! Det växer förändringar, ska nog fortsätta mer imorgon, tömma den sista vita bokhyllan och ta upp de sista hundratals böckerna, hööh!

Annars så har det vart en lugn dag för mig idag, Jackie frågade mig förut om jag ville hänga med henne till Wasa ikväll. men jag var så tråkig så jag sa nej, kände inte för att festa + att de var ganska så sent tänkt, hade ju knappt någon dricka.
eller jag har vin, men det är mindre än hälften, plus att jag ska försöka dra ner på drickandet pga att jag jag vill/jagska gå ner i vikt! men man kan gå på fester utan och dricka också iofs, sån är jag iallafall. Så kanske nästa helg blir utgång
(Utan alkohål) förstås.

Men nu ska jag  avslutta detta inlägg

//Malin

Hejaheja!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?