Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G

02.02

Tjena Tjena

Kom precis innaför dörren har vart med Emma & Björna,  vi käkade på mc, vilka svullon vi är! not goood! skulleegentligen ha dragit ut på krogen ja, Emma, AnnaB & Natha, men det var för sent tyckte jag & Emma, eftersom som de var sagt ifrånbörjan att vi skulle förfesta hos B, sen dra ut. Istället så vart det att dra hem till Kenny för att Natha behövde alkohål ikroppen innan och då vart det något försent, när vi väl var där så hade vi värsta diskotionen om man ändra vintertid,framåt eller bakåt och de var bakåt en timma, så jag ringde min far och frågade vilket det var utav de o det var bakåt. Så de var lika bra att dra hem istället klockan var halv ett, plus det var värsta långa kön på hugos eftersom B var där, får ta nya tag på ons istället för det är club aqua på otten, funny!

Annars idag så har jag bara vart hemma, efter det inlägget som jag skrev förut så hjälpte jag med mama och grattade löv på baksidan är man inte lite duktig eller? (:

men nu ska jag sova, godnatt!
Puss!


  
          




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?