Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G

14.30

Hejsan hejsan!
Sitter uppe i mitt gamla rum nu, har precis kopplat in mammas dator här uppe nu, känner mig väldigt duktigt.Andledinngen att jag skriver nu, är jag vill testa så allt funkar. Allt funkar bra förutom att datamusen är väldigtseg,tror det var min gamla som jag hade, ska gå ner till pannrummet och riva och försöka hitta en annan mus till datorn.Annars så är jag ensam hemma förtillfället, mor och far hjälper kusin att flytta, de ska ju flytta till Skärblacka idag, kul! vet inte när de kommer hem men de kommer väl när de kommer :P hihi! annars ser min dag ut att stanna hemma idag också, om inget annat händer ifos, men nu ska jag springa ner :)

maybe i written here later,
have good day (:
KissKiss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?