Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G


Shu!
Sitter och lyssnar på Vendela - här är jag, en väldigt bra låt.
Ska snart gå ner och klä på mig ytterkläderna för att ta bussen in till stan.
Ska träffa Matilda och eventuellt Emma. Ska ta en fika och glo lite i affärerna.
Trevligt. Sen så får vi se som som sker.


Igår så var jag hemma hela dagen, sen på kvällen så träffade jag Emma.
Vi hade bestämt oss för att dra ut på krogen, Wasa med de andra flickorna.
Men vart inte så. Emma orkade inte, den latmasken ^.^ nevars. Är man seg så är man.
måste erkänna att jag också var det, så det var ju lungt.


I fredag så var det ju fest i hos Emma. För så spelade vi lite öl spel sen så käkade vi Emmas goda smörgåstårta.
Sen innan vi skulle ta bussen in till stan så körde vi Charader. Stina var nog bäst på det. Sen när vi kom in till stan så drog jag, Emma, Alle & Anna in till Deli och forsätte dricka lite. De andra drog till Otten/Hugos. Sen så gick vi till hugo för att ta stämpel. Sen så drog vi till Otten, träffade massor med roligt folk. Roligt hade jag tills alla kom ifrån varandra.
så jag gick in på hugos och satt med Alle, Natha ett tag. Sen så vart jag seg och drog hem...

krm lägga in bilderna lite senare.
Puss!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?