Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G

Hej söndag!



mm känner att det är en sen uppdatering nu men får duga. Håller på att skicka över bilderna till Emma.
Var med henne och Björna igår och festade lite, skapligt kul men kunde ha vart roligare, bättre än att sitta hemma.
Som jag hade tänkt ifrån början, kolla på Eva & Adam o sedan kolla på melodifestivalen 2008 men de var ju repris idag.
Så det gjorde ju inte så mycket. 

Idag då har jag inte gjort så mycket , kollat på melodifestivalen och repriset av idol ifrån i fredags ,bra att Jenny åkte ut.
Annars idag så har jag inte gjort så mycket suttit bland annat här, känner att det inte blir så långt inlägg idag, finns inte så mycket att skriva om.

Måndag imorgon och de betyder det en ny vecka med skola, praktik och studiedag och sist men inte minst Emmas 18årsfest :D hon fyller ju år på ons (: <3

men nu tänkte jag lägga upp lite bilder ifrån igårkväll.
gonatt











Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?