Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 47, Skoldags!

18.07

Hellu Hellu.
Åt precis kassler med sås & ris, är inte så förtjust i kassler men det gick ner. Eftersom jag var hungrig och har ont i huvudet, kanske går över snart, me hope! annars idag så har jag  vart på min praktik, dagen gick sisodär fort idag.Fick ta packa upp hushållsgrejer, inte det roligaste att packa upp kanske, roligare med att packa upp hygien produkter.men undrar vad jag kommer få göra imorgon då, skönt att det är sista dagen innan höst lovet, så jävla skönt!

Aja igår så hjälpte Anna mig med källaren, egentligen var det meningen att hon skulle hjälpa mig med att montera ner databordet, men så vart det ike. Hon hjälpte mig med att ta ner min dator, flytta på bruna bokhyllorna och ta fram sängen :D raring!! så inatt har jag sovit här nere! :) nu är det bara lite små saker kvar att göra, ta ner alla mina kläder och ta upp grejer till vind (: yes! tack bästa syrra! <3




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?