Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 46, skoldags!



12.30

Kom precis från matsalen var köttfärsås och spagetti, mums! nu sitter jag i data salen och lyssnar på Basshunter - "angel in the dark" Diia satt på den nyss, ganska bra låt faktiskt. Men 10 över ett så har vi handel - Linda, undrar vad vi får göra för "kul" idag då, återstår att se. Slutar vid 3, då ska jag gå till eber och ta trean där. Jag gick inte till skolan idag, så måste gå sen efter skolan.. skönt! hoppas att det inte blir regn bara, rena höstvädret ute. Sen när jag kommer hem så ska jag fixa lite nere källaren.


men nu ska jag sätta punkt Skriver mera senare idag.
PusS!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?