Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 41, Skoldags


Shu!

Sitter i skolan just nu, kom precishit. Vi har vart nere i stan och käkat rulltårta eftersom NT fyller 250 år idag. JIPPI, lr inte. Sen så drog vi till stadsmussét för att se på någon jävla drake, PISSTRÅKIGT. Så nu sitter jag här. Ska snart ha handel med Linda, kanske något kul ändo eller? slutar kvart över tre idag, då funderar jag på att gå ner till ebergymnasiet och ta spårvangnen där, behöver få lite motion efter de två  rullbitarna. Det är ju faktiskt rätt så fint väder också, så man ska ju passa på.

Sen när jag kommer hem så funderar jag på att städa rummet mitt damma & damsuga, skulle ha gjort det i söndags.Men träffade Matilda istället och igår så träffade jag Emma, så idag får det bli (y). Men nu tror jag avslutar detta inlägg.De andra klasskamraterna verkar rulla in nu (komma). Så skriver väl mera senare när jag är hemma.

Puss så länge!

/ Malin


Gillade den här dekrationen faktiskt.
^.^




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?