Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 38, skoldags!



Hellu.
sitter vid min fars data just nu. Sitter och snackar med Emma över msn.
Ska komma till henne lite tidigare imorgon, hjälpa henne och så.
Annars så såg jag precis på andra avenyn, en rikigt bra serie!
Innan det så var jag, sofie, mamma & Anna ute vid maxi,
skulle köpa en present till Emma och så skulle Anna köpa skor som hon ska andvända imorgon. Fynade även 3 nagelack för 148 kr.

Annars idag så har jag vart hemma, damsugit, tvättat golv & sen bakat äppelkaka. Bränd skivor tills imorgon. Har haft studiedag idag!.

men nu ska avslutta detta kapitell.
skriver mera imorgon (om jag hinner)
PÖÖSS!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?